01 May 2013

6 τροφές που μας ομορφαίνουν

Το ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που ομορφαίνουν? Αν όχι εμείς βρήκαμε μερικές από αυτές και τις βάλαμε αμέσως μέσα στην διατροφή μας... Εσύ?? 

1. Γιαούρτι 
Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο και φώσφορο τα οποία δυναμώνουν το σμάλτο των δοντιών. Επιπλέον το ελληνικό γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για την παραγωγή του κολλαγόνου και τη διατήρηση της νεότητας της επιδερμίδας κάτι που όλες οι γυναίκες αναμφισβήτητα θέλουμε. Φά’ το ! Προσπάθησε να συμπεριλάβεις όσο το δυνατόν περισσότερα γαλακτοκομικά στην καθημερινή διατροφή σου. Εφάρμοσέ το!Το γιαούρτι περιέχει γαλακτικό οξύ και άλφα υδροξύ ,τα οποία αποτελούν την τέλεια λύση για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων και την αποσυμφόρηση των πόρων.Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα πλήρες γιαούρτι για μάσκα προσώπου. Πώς θα το εφαρμόσεις; Είναι απλό.. Άπλωσε μια μικρή ποσότητα σε καθαρό δέρμα και άφησέ το για περίπου 10 λεπτά.. Μέτα ξέπλυνε το πρόσωπό σου με κρύο νεράκι.


2. Φράουλες 
Οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, δηλαδή τη βιταμίνη που αγαπάει το δέρμα μας κορίτσια.Η συγκεκριμένη βιταμίνη φαίνεται ότι δρα προστατευτικά για το δέρμα μας. Επειδή η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες επιταχύνουν τη γήρανση του δέρματος και δημιουργούνται από το κάπνισμα και τον ήλιο. Μπορείτε να τις απολαύσετε με γιαούρτι και δημητριακά πρωινού ή ακόμη και σκέτες. Κάντε λοιπόν το δέρμα σας να δείχνει καλύτερο και ανανεωμένο μέχρι να πείτε… φράουλα.


3.Τσάι
Το τσάι όπως όλοι γνωρίζουμε είναι μια σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και προλαμβάνουν τα σημάδια της γήρανσης. Το πράσινο τσάι είναι επίσης γνωστό για μια ένωση που περιέχει (EGCG) και η οποία βοηθάει στην ανάπλαση των κυττάρων της επιδερμίδας.

4. Μαρούλι
Το μαρούλι αποτελείτε από τη βιταμίνη Α και το κάλιο τα οποία μπορούν να κάνουν το δέρμα σας να λάμπει. Και τα δύο βρίσκονται στο  μαρούλι και τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά που επειδή περιέχουν αντιοξειδωτικά βοηθούν το δέρμα σας να προλάβει ή να καταπολεμήσει τη φθορά, που προκαλεί ο ήλιος, τις ρυτίδες και τον καρκίνο του δέρματος.


5. Μήλα
Η φλούδα του μήλου  περιέχει κερσετίνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει από τον καρκίνο του δέρματος. Τα μήλα είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών, που σημαίνει ότι θα αισθάνεστε χορτάτοι για ώρες μετά το φαγητό.Άρα από εδώ και πέρα τρώμε τα μήλα με την φλούδα.

6.Αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιοτίνη και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Ενυδατώνει το δέρμα και το κάνει πιο ‘άθραυστο’. Επίσης περιέχει το 27% των ημερήσιων αναγκών μας σε νιασίνη, η οποία έχει αντιφλεγμονώδη δράση και καταπραΰνει το δέρμα. Επιπλέον το θαυματουργό αυτό φρούτο μειώνει τις πανάδες.

7.Σολομός
Ο σολομός περιέχει ασταξανθίνη, ένα καροτενοειδές που βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και άρα μειώνει τις λεπτές γραμμές και προστατεύει από τη δημιουργία ραγάδων.Ωστόσο είναι και λιποδιαλυτικός.