13 September 2013

10 Τρόποι να είσαι σε φόρμα μέσα σε 1 λεπτό!

Το post που ακολουθεί αφορά την καθεμία από εμάς ξεχωριστά αλλά και όλες μας! Το ήξερες πως αλλάζοντας μερικές συνήθειες της καθημερινότητάς σου ή κάνοντας απλές κινήσεις που θα σου πάρουν μόνο 1 λεπτό μπορείς να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου, να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου και να νιώσεις ευεξία;;; Ξεκίνα τώρα!


1. ΣΗΚΩ! Όταν μιλάς στο τηλέφωνο στάσου όρθια! Με αυτόν τον τρόπο θα δυναμώσεις την πλάτη σου και το παράστημά σου και θα κάψεις 35% περισσότερες θερμίδες! Επίσης, αν βρίσκεσαι μέσα σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς, προτίμησε να παραμείνεις όρθια και όχι καθιστή σε όλη τη διαδρομή. Κάποιοι ειδικοί προτείνουν ως λύση στη «μάστιγα» της καθιστικής ζωής το να... σηκωθούμε όρθιοι !!!

2. ΕΠΙΔΙΩΞΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! Πως;;; Ανεβαίνοντας τις σκάλες ή με επιτόπιο τρέξιμο! Μια κλασική συνταγή που ενισχύει την καλή λειτουργία της καρδιάς.


3. ΞΕΠΙΑΣΟΥ! Πιασμένος αυχένας από άγχος ή πολύωρη εργασία στον υπολογιστή; Σταθείτε ίσια σε μια καρέκλα. Σπρώξτε μαλακά το αριστερό σας αυτί προς τον ώμο και στη συνέχεια επιστρέψτε το κεφάλι στην αρχική του θέση. Επαναλάβετε κι από τη δεξιά πλευρά. Μείνετε κάθε φορά για 30 δευτερόλεπτα.

4. ΣΤΡΑΓΓΙΞΕ ΤΗΝ ΠΙΤΣΑ! H΄ το πεινιρλί ή την σπανακόπιτα, δεν έχει σημασία! Σημασία έχει ότι αν τυλίξεις το κομμάτι της πίτσας σου με απορροφητικό χαρτί, μειώνεις σημαντικά το 14% του συνολικού λίπους, το 17% του κορεσμένου λίπους και το 17% της χοληστερόλης που περιέχει! Άρα και την πίτσα τρως και χωρίς ενοχές και θερμίδες γλιτώνεις!

5. ΑΓΧΟΣ ΤΕΛΟΣ! Πώς;;;; Ένας γρήγορος τρόπος να καταπολεμήσεις το άγχος σου είναι οι βαθιές και αργές αναπνοές. Μια ακόμα καλή μέθοδος είναι να εισπνεύσεις από το δεξί ρουθούνι (κλείσε το άλλο με το δάχτυλό σου) και να εκπνεύσεις από το αριστερό! Επανέλαβέ το αρκετές φορές!

6. ΕΝΑ ΜΗΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ! Και ναι δεν είναι μύθος! Το μήλο ή ο χυμός μήλου μειώνει σημαντικά τις πιθανότητες για καρδιακά προβλήματα στο μέλλον καθώς τα ενεργά στοιχεία του χυμού καθυστερούν τη δράση της χοληστερόλης που προκαλεί το φραγμό των αρτηριών!


7. ΒΑΛΕ ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ! Το ότι το ασβέστιο είναι απαραίτητο για τα οστά είναι γνωστό αλλά ήξερες ότι πρέπει να καταναλώνεις τουλάχιστον 1.500 mg ημερησίως ώστε να αποφεύγεις την οστεοπόρωση;;; Αντικατέστησε πχ τη πορτοκαλάδα με το γάλα στο πρωινό σου ή πρόσθεσε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο όπως η γιαούρτι!

8. ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑTEΣΤΗΣΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ! Οι ευεργετικές ιδιότητες του μελιού είναι αμέτρητες. Κυρίως όμως είναι γνωστό για τα αντιοξειδοτικά του στοιχεία κατά του καρκίνου.

9.  Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΣΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑ!  Σίγουρα θα χρειαστείς παραπάνω από 1 λεπτό αλλά όταν κάνες δουλειές του σπιτιού γυμνάζεσαι πάρα πολύ χωρίς να το καταλαβαίνεις! Ένα 30λεπτο «συμβατικό» σκούπισμα μπορεί εύκολα να σε απαλλάξει από 136 θερμίδες, ενώ αν ε  χρησιμοποιήσεις ηλεκτρική σκούπα τότε μπορείς να κάψεις 119 θερμίδες στον ίδιο χρόνο. Και ο κατάλογος απώλειας θερμίδων συνεχίζεται. Μία ώρα σφουγγάρισμα σε απαλλάσσει από 153 θερμίδες, με μία ώρα σιδερώματος καίς περίπου 161 θερμίδες, αναδιοργάνωση ντουλάπας 85 θερμίδες κτλ κτλ.


10. ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ! Την επόμενη φορά που θα νιώσεις αγχωμένη τέντωσε την πλάτη σου, χαλάρωσε  τους ώμους σου, πάρε βαθειά ανάσα και χαμογέλασε! Το χαμόγελο σύμφωνα με έρευνες, χαμηλώνει τα επίπεδα στεροειδών χημικών στο αίμα, τα οποία προκαλούν ψυχολογικό στρες.